Problemen om te verbinden met de kaartlezer?


Ga naar de Instellingen van je iPhone. 


Instellingen -> Bluetooth moet op Ja staan.

Privacy en beveiliging -> Bluetooth -> SoftN Mobile moet actief zijn.
Privacy en beveiliging -> Locatievoorzieningen -> moet actief zijn.
Privacy en beveiliging -> Locatievoorzieningen -> SoftN Mobile moet zijn ingesteld op Tijdens het gebruik van de app.


Om je kaartlezer te testen, ga je in SoftN Mobile naar het hoofdmenu (3 korte streepjes linksboven), dan naar Test eID. Stop je kaart in de kaartlezer en houd hem dichtbij je GSM. Als de gegevens van je eID verschijnen, werkt de kaartlezer.


Brandt er geen enkel lichtje op je kaartlezer? Dan is je kaartlezer stuk. Je kan een nieuwe bestellen op https://webshop.softn.be


Werkt het scannen van de QR code niet?


Check dan zeker deze instellingen:


Instellingen -> Camera


Schakel de opties QR codes scannen en De gevonden tekst tonen uit.