Verklaring:

Op de datum van verstrekking 05/01/2020 wordt een Forfait A (425670) aangerekend terwijl er daar volgens de mutualiteit geen akkoord voor is.


Vermits SoftN in de facturatie een Forfait A aanrekent, betekent dit dat SoftN wel een akkoord bevat voor deze datum (ten onrechte). Mogelijk is er ondertussen een update ontvangen vanuit MCN en is deze nog niet verwerkt.


Een andere mogelijkheid is dat de aanvraag is gebeurd door een collega, waardoor in uw programma de aanvraag de status 'Reeds akkoord' heeft en ondertussen heeft uw collega de update ontvangen.




Acties:   Nagaan of er een update is geweest en deze verwerken, zodat de correcte score kan gebruikt worden.


Herindienen

De geweigerde dagen kunnen dan opnieuw ingediend worden. Indien de volledige zending geweigerd is, zie:

https://support.softn.be/nl/support/solutions/articles/47001107479-mijn-zending-is-geweigerd-


Indien de zending aanvaard is, maar met weigeringen, zie: 

https://support.softn.be/nl/support/solutions/articles/47001108125-mijn-zending-is-aanvaard-maar-ik-heb-ook-weigeringen